Voordat wij onze klanten voordragen aan investeerders, verdiepen we ons in de bedrijfsmodellen. Niet alleen om te zorgen dat we de klantvraag goed begrijpen maar ook om een goede match te kunnen maken met potentiële investeerders.

Hoe kan met een specifiek businessmodel rendement gemaakt worden en voor wie zou dat interessant kunnen zijn?

Hoewel 24Uur in bedrijf nog niet bij ons heeft aangeklopt voor funding, heb ik wel naar hun businessmodel gekeken. Waarom overtreft dit ondernemersnetwerk mijn verwachtingen?

De rekenaar in mij dacht meteen, wow, dat is een hoge “contributie” voor een ondernemersclub, dat is goed verdienen. Zeker omdat van te voren de meerwaarde van zo’n netwerk moeilijk is in te schatten.

Maar wat blijkt, het team van 24Uur in Bedrijf heeft focus op haar primaire taak, het is geen bijbaantje, maar een hoofdtaak om ondernemers met elkaar te verbinden.

Al voordat je lid wordt, willen zij weten wie je bent en wat je doet. Daarna volgt de ene introductie na de andere. Niet alleen meetings organiseren, maar ook kleine groepjes met elkaar laten kennismaken, als gespreksleider bezig met verbindingen maken en opvolging bewaken. Vernieuwen met thema bijeenkomsten en tripjes naar het buitenland. Als de ene meeting niet bij je past, is er binnen 14 dagen wel weer een andere meeting. Dat is gewoon hard werken, zoals wij dat ook moeten doen. Ik vind het als lid of deelnemer fijn om klant of lid te zijn van deze organisatie, omdat ze luisteren naar hun klanten en op allerlei manieren initiatief tonen.

Focus, een enthousiast en betrokken team, interesse in de klant, daadkrachtig en initiatiefrijke verbinders. Allemaal zo logisch en toch heb ik dit niet eerder meegemaakt.

Het concept van netwerkbijeenkomsten is dus een specialisme dat 24Uur in Bedrijf op een onderscheidende manier uitvoert!